Party!

 
 
 
 
 
 
 
Min urtjusiga pojkvän ovanför.... Kan inte sluta skratta här hemma när han drog omkring här hemma i den där peruken. 
 
 
Igårkväll så hade vi party här hemma. Så jäkla kul vi hade. Alla var utklädda, vilket vi hade som krav att man skulle vara. Adam och jag matchade varandra riktigt bra, vi båda hade oktoberfest-outfits och adam har en ölsejdel och jag kan säga att den gick varm eller vad man säger. Han gick och fyllde på den där ständigt och det kan ju vara resultatet på hur han mår idag ;) Även om jag tycker synd om honom för jag vet hur han mår så skrattar jag ändå åt honom. Vi började dricka redan kl 16 och gästerna kom allt ifrån halv 5 till 8 på kvällen, jag kan säga att ju fler som kom ju roligare hade vi :) Adam var helt galen på slutet, sprang runt och tog på sig Emilys blonda peruk och sen glömde bort vart han hade ställt sejdeln osv. Jag kan säga att vi skrattade rätt gott åt honom. Jag höll mig ganska lugn då jag har dragits med en jäkla förkylning och inte varit sådär jättepigg. 
 
Paret på sista bilden är en vän till mig och hennes pojkvän, första gången jag träffade honom och jag höll på att skita på mig! alla som har sett SAW-filmerna vet att han är utklädd till Jigsaw. Gubben som är med på alla filmer som säger att du har dessa val. Han hade till och med köpt en trehjuling som han kom cyklandes på i porten. Jag backade undan reflexmässigt. Jag är ett riktigt fan utav skräckfilmer och SAW är några utav mina favoriter så det var häftigt att se den masken och att han verkligen hade satsat på hela kitet med cykeln och allt. 
 
Idag har varit en riktigt seg-dag med mycket tv-tittande och pluggande. Jag har dock lite panik över veckan som kommer då jag har prov i Juridiken. Känns som att oavsett hur mycket jag än pluggar så sätter sig ändå inte termerna :(
Dock känns det rätt skönt att det kommer ett litet avbrott i vardagen, bilder kommer på det med då. Kommer att ha med mig datorn och böcker då jag måste plugga då också :( men men... 
 
Igår var jag och gjorde mina naglar igen. Jag är en EXTREM nagelbitare och biter ända ner till köttet så för mig är det en lyx och "behövlighet" att göra naglar så att jag inte kan bita. För min hjärna är lite skum, det krävs att det sitter något på naglarna för att jag inte ska ha det beteendet. Dock funkar det inte bara med nagellack utan det krävs att det är riktigt bygda naglar och det har jag nu. Jag har lyxen att bo bara 2 hus ifrån min nagelfixare och jag längtar till varje gång jag ska byta för hon är nog en utav dom mysigaste människor jag har träffat på. Första gången jag var hos henne så gjorde jag svarta klor och dom var SKITCOOLA, jag har aldrig haft naglar och inte funderat på det innan men tänkte what the hell och körde på. Det funkade oväntat nog ganska bra att jobba med men nu kände jag att jag ville ha något mer neutralt och körde på rundade rosa naglar med glitter på ringfingrarna. Kan ta bild senare för att visa.  Jag älskar känslan av att ha naglar och känna mig fin, jag hatar att jag har det dumma beteendet för mina naglar och mina fingrar gör ont när jag biter ner så långt. Det är oerhört dumt jag vet, men det är ett vanebeteende som är svårt att bryta :( då är det skitbra att göra naglar så kan man inte bita på dom! 
 
Så bor man i enköping så tycker jag att man ska höra av sig till min tjej ;) Bara höra av er om ni vill ha hennes kontaktuppgifter då jag inte riktigt vill skriva ut dom här. 
 
Nej nu ska jag fortsätta kolla på The Nanny.
Pusspåer <3

Kommentarer:

1 Maria at inredningsvis:

Härlig fest :) GOTT NYTT ÅR på dig!

LOVE M

Kommentera här: