Feber och huvudvärk


Älskar när Adam lägger sina armar runt mig när jag sover/ska somna. 

Igår var jag ju hemma pga magen och huvudet. Idag har magen lugnat ner sig lite lite lite grann tack å lov. Får se senare så peppar peppar ta i trä... Febern har också sjunkit ner lite grann. Nere på 37.9 nu så tekniskt sett inte feber men ändå feber ändå. Jag brukar ha 36.5 så för mig blir 37.9 rätt mastigt 😔 blir hemma idag med så att febern får lägga sig helt. Jag jobbar på ett lager så det är hektiska dagar med mycket slit och spring så då känns det inte värt att gå tillbaka när man fortfarande har feber, för då är ju risken att den blossar upp igen och då blir jag hemma ytterligare en dag så bättre att bli helt frisk först. Lever just nu på piggelin, juice, vatten och alvedon/Ipren. Mycket sömn också. 
Blir till att kolla klart på Scream-serien, fastnade riktigt mycket för den. Är egentligen rätt löjlig men det är ju filmerna också, serien är ju baserad/remake på filmerna. 
Jag älskar skräckfilmer men det gör inte min sambo. Har sett en del skräckfilmer varav alla nya och inte blivit rädd överhuvudtaget. Annabelle och the conjuring satt jag mest och skrattade åt. 
Någon utav er anonyma som har några filmtips? 

Jag är en sådan (utan att få er att skratta) som kan känna om något är fel i ett rum, kan känna om någon är med mig, kan känna att jag inte är ensam. Dock händer detta bara när jag har jobbiga perioder i mitt liv, eftersom jag är extra påtaglig då. 

Pusspåer 💋

Kommentera här: