God morgon!


Igår var jag ut med pengar till stallägaren för behandling utav hästen jag slutat rida. Låter kanske lite konstigt men jag va medryttare på en häst och vi bokade in equiterapeut för han har svankrygg och troligtvis någon låsning någonstans. Dock efter att jag hade lovat att jag skulle stå för kostnaden utav hans behandling så tog jag beslutet att inte fortsätta rida då det blev för dyrt. Tog ca 20 min att åka till stallet och sen är det ju 20 min hem... Räknade ut att med träningar och bensin så betalade jag nästan 2000 i månaden på en häst som inte är min egen. Blev lite för dyrt tyvärr och ekonomin styr mer än vad hjärtat gör. Iallafall när man går i husköpstankar... 

 På fredag dock så ska jag byta p-stav och sen kolla mina äggstockar för jag misstänker att jag har endometrios. Diagnostiserades med disminorrea för ca 2 år sen och det är att man har samma symptom som endometrios men inte har några cystor på äggstockarna... Sen är det bara att åka hem och fixa för sen ska jag firas :) 

Igår firade jag och min sambo 1 år tillsammans ❤️

Kommentarer:

1 Ulrica:

Åh så roligt att följa dig :).

Kommentera här: