Hemmadag.


Hemmadag och varit sjuk. 
Världens sämsta start på veckan. Sprängande huvudvärk, feber och bubblande mage. Legat och sovit halva dagen nästan, ärligt talat så har jag sovit för att försöka undvika hur min mage bubblar... Äckligt eller inte men jag tror dock inte att det är magsjuka utan något jag ätit 😷

Hemmadagar är dock  bra för serietittande när man orkar. Serier jag tittar på just nu är:
Bones, Scream, Svenska hollywoodfruar, Hela Sverige bakar och Kockarnas kamp. 
Brukade titta på American horror story men tyckte att den flippade ut totalt.. Annars gillar jag serier som är lite utav kriminalundersökning såsom Unforgettable, CSI och NCIS. 

Bilden är tagen vid Lofssjön. Jag och Adam fick låna mormor och morfars husbil på våran semester och vi åkte upp till Lofsdalen. Jag är uppväxt däruppe, vi hade stuga däruppe när jag var liten. Adam älskar att fiska så det va självklart att vi skulle stanna vid sjöar. 

Idag har jag även börjat fundera på om jag ska börja plugga på distans. Börja plugga till sjuksköterska/undersköterska/
barnmorska osv osv. Måste dock plugga upp min matte först så mamma ska hjälpa mig att anmäla mig till komvux. Min pojkvän är jävligt bright när det kommer till matte så han lär få hjälpa mig lite i starten 😂

Kommentera här: