Jag lever. Jag lovar.


Bilden är från pinchos som har otroligt ljus inne på tjejtoaletten. 

Hejsan bloggen. Så igen så ber jag om ursäkt för att det går länge mellan inläggen nu. Jag har egentligen inget roligt att berätta, jag pluggar vidare och så just nu. Lite lätt panik över plugget men det blir säkert bättre när man får lite mera kött på benen och lite bättre upplägg på jobbet. Pluggar 100% och jobbar 100% just nu men känner att jag vill jobba 80%. Nästa helg så ska vi ha halloweenfest och jag å Adam fixade nyss kostymer. Vi matchar varandra är det enda jag kan säga ;) bilder kommer nästa helg. 10e november ska jag in på titthålsoperation för och kolla om det sitter några cystor någonstans. Håll tummarna att dom hittar något så att jag kan sluta ha såhär pass ont :( 
Nej nu ska jag fortsätta plugga. Har hunnit göra 2,5 uppgifter i engelskan.  
Pusspåer 💋

Kommentera här: