Låååång dag idag!


Såhär ser det ut just nu... 

Idag ska jag först vid 9.30 byta ut min p-stav för första gången i mitt liv. Rätt nervös!!! Sen vid 12 ska jag undersöka mina äggstockar. För 2 år sen så diagnostiserades jag med något som heter disminorrea - vilket är endometrios light som läkarna sa. Man har alltså exakt samma besvär som endometrios men man har inga cystor på vare sig äggstockar eller någonannanstans. Jag börjar dock känna nu att mina besvär har blivit ännu värre så då vill jag inte vänta längre så tar saken i händer nu och ska undersöka dom igen. 
Sen efter 16 så kommer hela tjocka släkten hit, nädå men vi blir mixad släkt, både min och A's släkt kommer hit så :) jag fyller nämligen år på söndag men tyckte det kunde va mysigare att bjuda hem folk på en fredag kväll och bjuda på lite mat och lite vin :) 

Slänger in ett litet inlägg efter bytet och undersökningen och berättar vad som sagts. 

Pusspåer 💋

Kommentarer:

1 Margaretha Hållen-Gestberg:

Håller tummarna för dig att allt går bra i dag🍀Syns i kväll😊

Kommentera här: