Outlander


Mamma och mormor har läst böckerna och mamma pratade inte om något annat när serien skulle komma ut. Såklart blev jag också intresserad utav att kolla och fastnade totalt. Äskar allt som har med Skottland att göra. Varit där 2 gånger och vill gärna dit igen. Även om alla skrattar och frågar vad jag ska med och göra eftersom jag bara sov hela tiden i bilen. Men när man sitter med alla väskor så ser man inte så mycket :( 
Serien dock är ganska naken och rå. Dom visar mycket sex och slåss mycket som dom gjorde förr. Vill man se naket och blod så ska man se serien 😉 

Idag har jag också varit hemma då min feber gått upp och ner och jag har haft ont i huvudet. Magen har varit ur balans också, trodde att det va magsjuka också men det har bara varit lite till och från :/ 
Hunnit kolla lite hotell också. Åker till Thailand i slutet av februari och vi har bokat allting själva, vi har hotell första veckan men inte den andra. Om någon utav mina anonyma läsare har några tips så tveka inte att lägga in en kommentar :) 
Pusspåer 💋

Kommentera här: