PARTY!

 
 
 
Igår var det party hemma hos Mallanbrallan!
 
Idag är jag rätt seg, jag och A har bara legat i soffan och degat. Rätt skönt faktiskt. Inte känna att man har något måste i hela världen. Jag har rätt ofta fullbokade helger, från fre-sön så ibland kan det vara skönt å bara få vara han och jag en hel dag. 
Igår var rätt fullbokad. Först så var jag med mamma ut och assisterade när hon hade en barnfotografering, kan säga att den modellen var inte svårflörtad. SÅ otroligt söt och så himla glad. Mamma har också en blogg som heter Hus30.se. Det är från henne som jag har fått inspiration till att blogga. 
Efter fotograferingen så stod det 5-årskalas på schemat. A's kusin fyllde 5 och han hade önskat sig massor med dinosaurier och hajar så han fick lite sådant utav oss. Han fick 2 böcker och lite annat småplock. Rätt skönt när man kom hem från kalaset och fick vila öronen lite grann. Ni kan tänka er när 4 barn där den äldsta är 5åringen och 1 bebis ska samlas med massa vuxna i en trea. Det blir lätt lite hög volym och jag är ett öronbarn så mina öron är ganska känsliga mot för hög volym. 
Jag var dessutom bjuden till min kära vän Malin, jag hade dock tackat nej i förväg till festen då jag inte visste hur jag skulle må efter undersökningen och p-stavsbytet. Jag bestämde mig dock efter kalaset att det kan göra mig gott att få komma utanför lägenheten och träffa lite andra än A. Frågade Malin om det var ok om jag kom och jag var så välkommen så. Malin bjöd på tacos och hade gjort iordning både köttfärs och pulled pork, jag har aldrig ätit pulled pork så tänkte vafan - jag är inte sen på att prova nya maträtter - så jag provade porken och det var en munorgasm! SÅ JÄVLA GOTT!!! Det är lätt något som jag kommer köpa hem och bjuda A på. Vi hade skitkul på festen och runt kvart över 12 så begav vi oss till All in, vi har några krogar i enköping och All in är den som dom flesta går till. All in är förövrigt den som The Mauler är delägare i. Väl där så var det väl sådär drag. Jag kan ärligt säga att jag tycker väl sådär till att gå ut nuförtiden. Dom flesta som är ute är i brorsans ålder och då känner jag mig som en tant. Sen är det lite att när man går ut och är i ett förhållande så är det lite på en annan nivå. Då vill man lite annat än vad dom som är singlar vill ;) jag tror att alla förstår skillnaden. Jag gick hem, eller jag skulle aldrig gå hem själv efter allt som har hänt, så jag tog en taxi runt kvart över 1. Tant som jag är xD Rätt skönt att komma hem tidigt och krypa ner under täcket bredvid A som låg och snosade sött. 
 
Just nu sitter jag och A och kollar på LoL-championschip. Väntar på pizza också. Min sambo är lite utav en datanörd och jag försöker förstå mig på vad spelet går ut på. Jag kan väl ärligt säga att jag inte förstår ett skit, men jag är glad bara jag får hålla honom sällskap. Det är hans intresse och jag tänker inte sätta mig emot att han hellre sitter vid datorn/tvn än är ute och ränner på krogen varje helg. Han bad mig nyss att berätta att han faktiskt också fiskar, så att ingen tror att han bara sitter vid datorn. Han är faktiskt duktigare än mig också på att komma iväg till gymmet! 
Jag är också lite utav en datanörd, sitter gärna och spelar Heroes of might and magic men jag blir bara så förbannad när det går dåligt, så då brukar jag smälla ihop datorn och gå och göra något annat. 
 
Fåren får visa början utav min gårdag, då dom fanns i en hage lite innan byn där fotograferingen var. 

Kommentera här: