Snarkningar


Är det bara jag som tycker det är mysigt när någon snarkar? 

Min sambo snarkar jättemycket och oftast ganska högt. Dock har jag kommit på mig själv att jag kan inte sova/somna om han inte gör det. Vaknar jag och det är helt tyst blir jag orolig. Jag själv har sömnapné så jag kan ta andningsuppehåll och inte andas på ett bra tag så därför blir jag orolig när han inte snarkar. Rätt konstigt egentligen, dom flesta utav mina kollegor säger att dom inte kan sova om det snarkas bredvid dom. Jag kan inte göra det om det inte snarkas. Dock kan jag störa mig på andra människors snarkningar men A's snarkningar är jag ju så van vid så det är bara hemma för mig 😂 

Näe nu äre dags att sova. A ligger och snarkar rätt gott här bredvid redan och jag ska upp å jobba imorgon. 
Pusspåer 💋

Kommentera här: